Z900RS SE „Yellow Ball” dostępna na sezon 2022
Kawasaki Z900RS SE model 2022 będzie dostępny w klasycznym malowaniu „Yellow Ball” oryginalnego Super Four z 1972 roku, modelu Z1. Jest to najbardziej pożądane malowanie la 70-tych.
Tuning optyczny to nie wszystko. Model SE został wyposażony w tylny amortyzator Öhlins S46 z regulacją napięcia wstępnego. Amortyzator posiada aluminiowy korpus o konstrukcji jednorurowej, duży tłok o średnicy ø46 mm oraz wewnętrzne komory powietrzno-gazowe oddzielone pływającym tłokiem zapewniają doskonałą przyczepności i łatwość obsługi.
Przedni odwrócony widelec o średnicy 41 mm błyszczy złotymi rurami zewnętrznymi. Standardowe ustawienia dopracowano tak aby stworzyć idealną równowagę między przodem, a tyłem.
Za hamowanie odpowiadają tarcze i zaciski Brembo. Zapewniają większą siłę hamowania, jednocześnie oferując liniową progresję podczas operowania dźwignią.
Kosmetycznie, Z900RS SE ma litery „RS” w logo modelu na bocznych osłonach wykończonych na czerwono, wyróżniają go również czarne aluminiowe osłony boczne chłodnicy oraz złote wieloszprychowe koła. „Wisienką na torcie” jest oczywiście tak zwany schemat malowania „żółtej kuli”.
Wkrótce Kawasaki Z900RS SE zobaczycie „na żywo” w salonie Kawasaki Warszawa.